Din cauza lui Google

Eram convins ca o sa-mi fac blog in momentul in care voi fi un pensionar fericit. Dincolo de PR, dincolo de personal branding, chiar nu aveam timp. Eram ca cizmarul care se lauda cu cele mai misto gauri din cizme. Chiar nu am timp, fara sa fiu pretios in asta.

Acum vreo luna m-a intrebat un client cum mai merg imobiliarele.  Având clienţi si din Braşov, din Bucureşti şi din Iaşi , developeri de ansambluri rezidenţiale nu mi s-a părut o întrebare cu dichis. Bietul om întrebase, cu glas suferind pentru ca ma google-ise. Si ce i-a apărut la cătare Valentin Pintilescu? Un nene, tiz perfect de-al meu păcălise nişte băbuţe prin ’92 de apartamente, iar Ieşeanul cu ediţia lui online chiar a reţinut acest fapt. Sincer, într-un mod foarte egoist, îmi doresc foarte mult să dea cineva un delete pe serverul acela. Să dea băieţii de la Ieşeanul un bairam şi sa toarne cineva o bere … orice. No ofense. Ideea este că mi-e greu să întreţin un blog. Întreţin un câine şi două mâţe, iar blogu nu se uită la tine cu puppy eyes, nu toarce, nu sapă, nu roade uşa, aşa ca prefer celelalte animale.

Mda, ideea e că până mă exonerează google o să am blog. Despre marketing, despre publicitate, despre webdevelopment, despre mine, despre câini, despre pisici, despre gazon, economie, Gagarin şi, ca să vină userii şi ca să ma îmbogăţesc prin adsense şi nu prin muncă cinstită, despre sex.

Eu sunt Valentin Pintilescu. Sunt partener la Graphic Line, companie specializata in dezvoltarea de strategii de marketing, suport grafic si web development.  Sunt mandru de ce e pe siteul nostru, desi as vrea sa avem timp de updateuri mai des (http://www.graphicline.ro)

Înainte de Graphic Line am fost la Glissando, la  Camera de Comerţ din Bacău, la Alexander, la Amfiteatru si la Georgie’s. In afara de Glissando, sunt gata să-i bârfesc pe toţi, de dragu networkingului şi a comunicării libere. Am terminat Facultatea de Istorie, mi-ar fi plăcut să fac design, mi-am dat licenţa în propagandă comunistă, un master în Comunicare şi Relaţii Publice şi o să  fac şi un MBA ca să dau savoare cărţii de vizită că mi-e ciudă pe cei cu „ing. dipl.” În afară de ce e-n diplome am mai învăţat multe din cărţi (unele scumpe!) şi din 6-7 ani de muncă în publicitate şi marketing.

Asta e, o să am blog, trebuie să fiu responsabil.  Mă apuc să-mi liniez caietele că e septembrie.

2 gânduri despre „Din cauza lui Google

    • Bravo Vali, daca pana acum te gaseam in in serigrafii, printarii, shawormarii, berarii, atmosfera si stratosfera, intr-un final fericit ti-ai gasit si locul binecuvenit in blogosfera.
      Noi printacii din Pacurari ne bucuram nespus de mult ca ai blog, ca Google mai indexeaza ceva despre Graphic Line si cu ocazia asta mai aparem si noi la cautari ca site inca nu avem de lene.
      PS promitem ca pana in 2010 trimitem si noi pozele si-l urcam sus. Asta daca nu ne omoara criza si il transformam in portal de facut CV rapide.

      Vorba americanului: Hasta la vista baby….. Aaaaaaaaaaaaaaaaaa nu asta:
      Keep up the good work

Lasă un răspuns

