Senzaţional!!! A murit printul !

print_media_is_dead-

De câteva zile tot dau peste un laitmotiv al ultimilor ani: cum moare / a murit / o să moară printul şi ce / cine / cât o să soarbă megabeneficii din această realitate crudă. Mi-am adus aminte azi de acest deces destul de mediatizat uitându-mă într-un Inmedio. Concluzie?  Printul a murit de mult. Premise care verifică această ştire pe care v-o ofer în exclusivitate? 3 la număr, deci ştire validă jurnalistic.

1. Printul e în putrefacţie

De ce ? Pentru că am văzut revista COX. O ştiţi sigur. Are coperte super colorate, de obicei virate în roşu, un background cu auto şi nişte femei goale. Asta e reţetă de coperta de succes şi era să o neglijez, dar am văzut titlurile: „Ace, brice şi cardane”, „Sălbăticia şi sălbăticiunea au acum poză de familie: Simona Sensual pune în valoare botul Mustangului”.

2. Mortuary bag

Jumătate din publicaţiile cu o periodicitate declarată sunt în pungă. Aburinde, calde pe dinauntru încă, le vezi cum şi-au dat ultima suflare. Te bucură promptitudinea autorităţilor. Au ajuns înaintea ta, au strâns toate dovezile suicidului, toate mostrele de parfum, de detergent, şlapii şi borsetele de plajă, tot ce s-a scurs la eviscerare.

3. Printul e în rai

Am revăzut pe rafturi Efinance. Una din publicaţiile lui Finmedia. Pe care o ştiam suferindă de tinerică. Nu am mai văzut-o, n-a mai sunat pe nimeni, cunoscuţii oftau cerniţi.  Şi de-o dată uite-o! Strălucitoare cu foliere lucioasă scumpă, cu coperta de DCL de 300, cu folio… Nu mi-a venit să-mi cred ochilor. Sub copertă? Un nou concept, un nou layout, spreaduri, ilustraţii, chestii despre care Efinance nu cred că auzise în vreo 10 ani de existenţă. Cuviincios, m-am gândit că erau oameni buni şi că au meritat să ajungă şi ei aici, unde nu e nici întristare, nici suspin,  unde totul e cu lac selectiv şi  hârtia e tot timpul dublu cretată.

Lasă un răspuns

