Ia-ţi mireasă agenţie cu CAP !

vin_la_nunta_taCampania de nişă a Murfatlarului, “Vin cu dar la nunta ta!” m-a atins prin componenta radio. M-a atins aşa cum te atinge un cablu electric. Spotul, pe care nu l-am găsit nicăieri pe web, să-l aştern mărturie, este atât de abrupt în expresivitatea sa,  încât sunt sigur că mulţi ascultători nu l-au parcurs până la final. Mai ales într-un calup de reclame sărăcit brusc, cum e la Guerilla. E crunt, nu-l poţi asculta, nu-ţi doreşti să-l mai auzi. Cel puţin eu. Sau poate nu-s în target.

Anyway, comparaţia cu produsul celor de la Cotnari şi campania lor de comunicare e umilitoare pentru cei din Iaşi. Dacă la Murfatlar zgârie puţin componenta radio, siteul şi viralul care-l promovează sunt foarte bine făcute. Viralul e al celor de la Cap. Siteul e făcut de Netalurgica.

Fără patriotism local desuet, cred că produsul celor de la Cotnari e superior calitativ, numai că marketingul pe genunchi, la ţară la propriu şi la figurat, nu prea poate sta în faţa unei campanii făcute cu Cap.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s