Meshu de campanie

Mall sau galerie comercială fiind, faci, cum se cade,vreo 6-8 campanii pe an. Marketeru scoate şablonul de campanie şi bifează: floorgraphics, decoraţiuni din polistiren atârnate cu strună de 8, spot moca la radioul de mall, şiiiiiii (tensiune, adrenalină, ropote, nu ropote, tobe!) pune un mesh pe mall (sau galerie comerciala, ce-o fi el)! Şi în meshu ala vrea să fie o poveste, să vadă designeri zvârcolindu-se, că doar e vorba de meshul de campanie!!!

Fără să vreau m-am gândit la paternul ăsta de criză, după ce mi-a cerut un prieten să-l ajut la o campanie de Halloween. Şi, drenat de entuziasm, mi-am adus aminte cu nostalgie de o abordare ce nu poate concura cu meshul de mall, da’ care cred că merită un oftat. Da’ cum dracu îi explici că nu-i pui meshu de campanie?

3 gânduri despre „Meshu de campanie

  1. dom’le nu-i bun ! vreau sa-mi apara cei 37 de parteneri in partea de jos a bump mapping-ului realizat cu cele 3 retroproiectoare scumpe ale matale… adica intelegi tu, pe tot parteru’ cladirii vreau logo-uri !

Lasă un răspuns

