Nas rece, inimă caldă

Sunt din Bacău. Şi am privit mult timp cu dispreţ pe colegii mei de facultate de pe dealuri de Bârlad sau Dorohoi care fibrilau când vedeau că se mişcă firul atârnat de stâlp şi iaca, vine troleul de după colţ. Au fost 4 ani de distracţie  continuă pe teme din acest repertoar.

Ideea  e că ieri, trecând prin Bacău am realizat că e alt aer, şi nu numai pentru că am jucat eu „nouă pietre” şi „‘ţară, ţară vrem ostaşi” pe-acolo.

Ieri am văzut două dovezi de îndrăzneală în materie de naming. Am văzut cofetăria „Dulce-Acrişor”. Şi farmacia veterinară „Nas rece, inimă caldă”. Şi mă gândeam ce universuri au reuşit să construiască oamenii ăia prin naming. Şi la câţi prieteni de-ai lor  nu le-a fost motiv de distracţie gratuită faptul că n-au scris genial, „Boema” şi „Farmavet”.

6 gânduri despre „Nas rece, inimă caldă

  1. ma…cheliutza…tu fibrilai cel mai mult…pt ca bacaul n-avea troleibuze, nici tramvaie, nici gagici, ….era si e vai de mama lui fatza de iasi!! :))) cam ca dorohoiul…hai un pic mai evoluat ca doro!! de ce nu lucri in el??? de ce nu stai in orasu tau natal??

    • Mega discurs. M-ai convins „tare2005sunt”! O să mă mut înapoi în Bacău. Da, despre asta era totul.
      Nu, n-o să mă gândesc ce problemă freudiană te-a făcut să-ţi creezi adresa asta de mail. Îţi public commentul inspirat doar ca să nu coacă în tine cine ştie ce frustrări. Mai mari. Mai tari.

  2. Asa e si mie mi-au placut, intamplarea face sa-i cunosc pe cei doi inspirati intreprinzatori.Daca te bucura chestia asta afla ca la amandoi le merge bine afacerea, nici n-ai zice ca e criza.Si lui „smeker de doro” ii urez viata lunga in orasul (o fi oras?) lui unde totul e unic (o strada, un semafor si probabil unul singur care se crede smecher) si incremenit in timp.

  3. Salut, pot spune ca din intamplare am dat peste acest „blog” si post…din experienta mea (si am locuit multi ani in Iasi, acum sunt in Bacau) va pot spune ca am ramas placut surprinsa de „Nas rece, Inima calda”, chiar si prin nume (un strop de originalitate, nu numai banalui „Farmavet”) cat si prin profesionalism si oameni cumsecade.
    Parerea mea e ca daca tot vrei sa iesi in evidenta, printr-un nume / locatie / doctor…de ce sa nu incepi cu inceputul: numele?! ^_^

Lasă un răspuns

