Primiţi cu uratu?

print_mihai_morarDa, e vorba de urat, nu de urât. Nu e greşeală de typing şi nici fugă de diacritice.

Azi am crezut că au încurcat băieţii de la radio cd-urile pentru că mi-a zăngănit în urechi prea-frumoasa şi tot timpul aducătoarea de bucurii, reclama radio a lui Tuborg Christmas Brew.

Pentru că în anii anteriori Crăciunul începea pe 15 noiembrie, când chiar venea Moş Crăciun, chiar nu mai aveam nici un chef de sărbători, de sănioare şi de reni roşii la nas. Azi, când am auzit spotul, m-am enervat. Cum dracu dai tu drumul la reni, la moş, şi la campania de iarnă pe 25 octombrie ? Mi se pare nesimţire.

Dacă eşti gay şi n-ai mai citit de mult un comunicat de presă pe gustul tău, click aici

Lasă un răspuns

