Mr Bricolage face poc!

Cand toate lumea urlă că publicitatea convenţională nu mai funcţionează, cand marketerii consimt ca outdoorul nu poate fi cuantificat şi că produsul, numit in continuare P mare trebuie promovat frumos pe web şi în mega producţii TV, când sute de mii de euro se dau în teasing fake, Mr. Bricolage face Poc intr-o campanie de 30 de zile pe outdoor.

Un mecanism de promovare de o simplitate prostească (3 produse locomotivă axate pe  mass-market). Totul  pus în operă cu nişte machete urâte făcute parcă în word, în care scria mare şi clar: foarte ieftin, 18 martie, Bricolage.

Rezultatul? Un buzz imens! O megadeschidere! Un „Toucheeeee!”

Concluzii, abrupte, dar calde:

1. Outdoorul functionează extraordinar de bine pe mass market

2.  „Produsul locomotiva”  este fără de moarte

3. „Mare”, „roşu”,” mult” se întorc!

Publicitatea gratuită a venit la 3 ore după deschiderea magazinului: un advertorial  a apărut în Ziarul Financiar, ediţia online. Dupa care, moldovenii fericiti cu drujba-n mână, simpatici şi cu accent au fost peste tot. Enjoy it!

Respect!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s