Despre oameni buni, necazuri și know how

Am fost întrebat dacă nu aș putea să ajut pe cineva cu un necaz mare: fiul de 14 ani tocmai îi fusese diagnosticat cu o boală necruțătoare, hepatită auto-imună, care mușcă din el și din timpul care i-a mai rămas. M-au rugat să-i fac „ceva pe internet” . Impohondrul din mine s-a panicat, a fost greu până am reușit să abstractizez și să mă pot apuca de lucru. Am căutat mult pe net să văd ce s-a mai făcut, cum trebuie abordată problema. Totul sub presiunea timpului, pentru că Dragoș, căci așa îl cheamă, are nevoie urgentă de un transplat hepatic.

Rezultatul este www.ajutalpedragos.ro . Nu sunt multumit de el. Mai trebuie lucrat, si tehnic si ca abordare. Si m-am hotarat la un demers în care, și pentru Dragoș, și pentru alții în situații grele, să realizez un to do list pentru o cauză umanitară din punctul de vedere al omului de marketing. Care sunt pașii de parcurs pentru a atinge un obiectiv nobil: să salvezi o viață.

Până atunci ajută-l pe Dragoș te rog.

Lasă un răspuns

